Puterea brandului - Lector Erika Ionescu
Primii pași în marketingul medical
Elementele de marketing au devenit o dependență necesară în comunicarea cu publicul serviciilor stomatologice, iar ceea ce ți-ai propus să ofere clinica ta merită cel mai bun mod de informare și promovare către cei ce îți vor trece pragul. Ai nevoie să te asiguri că mesajul clinicii tale are cea mai personalizată formă și că ajunge și este înțeles de publicul tău țintă; de aceea focusul acțiunilor tale trebuie să fie peste minimul pe care îl practică piața.
Din program:
- Cum comunicăm cu pacientul în 2020?
- Cum îți construiești cea mai bună imagine în mintea consumatorilor prin elementele unitare de branding
- Comunitatea clinicii tale: rolul și comunicarea constantă cu ea
Eficientizarea strategiilor și bugetelor de marketing. Online vs. Offline
Eficientizarea bugetelor de Prezența marketingului în acțiunile clinicii tale are nevoie de o adaptare continuă la obiectivele propuse și rezultatele atinse. Trendul pieței, comportamentul pacientului, ofertele și beneficiile pe care le promovezi au nevoie de forme diferite de comunicare, și implicit de investiții diferite în ele.
- Monetizarea activităților de marketing
- Vei afla care sunt obiectivele de marketing principale
- Cum să obții rezultatele dorite corelate cu sumele investite
- Cum să eficientizezi costurile de marketing: investește în comunicarea personalizată cu publicul tău
Planul de tratament - o negociere eficientă - Lector Cristian Taban
Cum negociem, ce soluții oferim, ce instrumente financiare avem pentru a ajuta pacientul să ajungă la starea dorită
Acesta este un curs de vanzare în cabinet, de la medic la pacient. Se pune mult accentul pe adaptarea tipului de discurs și abordare la profilul pacientului. La fel ca și în celelalte cursuri, se oferă multe exemple concrete și instrumente de vânzare a soluțiilor de tratament optime.
Managementul experienței pacienților, sisteme de programare și protocoale - Lector Cristian Taban
Rolul și impactul departamentului de recepție în rezultatele clinici
Eficientizarea programului de lucru prin intermediul protocoalelor.
Principalul rol al echipei din recepție este de a realiza programări astfel încât agenda zilei să fie bine organizată și eficientă pentru clinică și angajați, dar și ca pacientul să cunoască adevarata valoare a unei programări.
Fidelizarea pacienților
Metode de research privind așteptările pacienților
Comunicare și vânzare dincolo de clinică
Generare de recomandări și măsurarea lor
Tariful include pauza de pranz si coffee break-uri!